Sunday, January 17, 2010

Syukur

Dugaan dalam hidup...
Hari tu mase blk dari KPMSI Family Day, aku eksiden..
seminggu pastu kete kwn aku kne langgar.
then baru2 ni kete pali, gombak, nazri lak kne langgar...
sabtu lepas mohamad lak eksiden.
tp aku rase kan semua tu ada hikmah disebalik kejadian yang berlaku.
mcm kes aku...pasni aku kne jadi lebih berhati2.jgn terlelap lagi mase drive.
tp apa yang penting, kami semua Alhamdulillah selamat.
de gak la cedera tu, tp Alhamdulillah Allah lindungi kita.
Allah Maha Pengasih dan maha Penyayang kpd hamba2-Nya.
tp masih ramai dikalangan kita yang masih tak menyedari ataupun buat2 tak sedar ttg "Allah Yang Maha Pengasih dan Yang Maha Penyayang"...

moh le kite sentiasa bersyukur dgn apa yg ada selagi diberi peluang...
ALHAMDULILLAH....

No comments:

Post a Comment