Tuesday, January 19, 2010

Terus-terang....susah ke???

Ada la segelintir manusia yang macam ni. Aku pun xphm gak la nape org tu leh jadi macam tu. Tapi aku xkecik hati. Aku amik sikap buat xpeduli je. Kalau aku melayan nanti, lain yang jadi plak. jadi,langkah yang baiknye, buat xtau je la.
Heran gak bila tengok orang macam tu. Macam seorang yang xde identiti. Lebih suka berselindung dari terus-terang. Macam orang yang xde jati diri pun ada.
Xpela,apa yang aku harap moga orang macam ni cepat2 sedar. Sampai bila nak jadi macam tu. Mudah2an Allah sentiasa memberi petunjuk kepada kita. Amin...

2 comments:

  1. mnusia 2 xde pndrian. atw mnsia 2 bkn mnusia...hua3

    ReplyDelete
  2. utk yg skian kali...truskan lah brdiam diri dr mnyalahkn org len pd stiap ape yg brlaku dlm hidup kita. Layakkah kite utk mngadili seseorg itu sbg bkan manusia kiranya dia tlah mlakukn dosa... Smoga Allah saje yg mmbalasnya...

    ReplyDelete