Wednesday, May 12, 2010

Kenapa dia terus menganggu kebahagiaan kami??

Setiap hari akan bersabar dengan keadaan ini. Tetapi setiap kali dia muncul, aku seperti merasakan kebahagiaan kami akan dirosakkan oleh dia. Dia terus cuba meyakinkan syg aku supaya terus menerima kembali dia. Tetapi aku yakin dengan kekuatan yang ada pada syg aku untuk menghadapi situasi sebegini. Aku berdoa agar jodoh aku dengan syg aku tu panjang, kerna aku mahukan syg aku tu menjadi isteri aku sehingga akhir hayat kami. Walaupun hati aku merasa begitu sakit dgn kehadiran semula mamat tu, tetapi aku kena kuat dalam menghadapi situasi ini. Aku perlu kuat untuk aku terus berada dalam hati syg aku. Aku akan terus mencuba untuk membantu syg aku membuang terus kenangan bersama mamat tu.
Ya Allah,bantulah kami ini insan-Mu yang hina lagi lemah ini.amin.

4 comments:

  1. dun worry langau.
    saya dh ckp something kat ur syg, and die pun nak teruskan dgn kamu wahai langauku! ahahhaa. rindu opis! miau miau!

    ReplyDelete
  2. eh!what did u said to her???
    abg xsoh pun...ssh je..tp kan thanks so much ea... :)
    meh r dtg opis...

    ReplyDelete
  3. haha. dtg opis nak buat ape? jpe tuan hai? miau miau. tamau ante. hahaa

    ReplyDelete
  4. jumpe akk bell la..sian dia.slalu sbut name korg..huhu..

    ReplyDelete