Saturday, December 12, 2009

Antara hadiah paling bermakna utk b'day aku...

Salam..
Alhamdulillah,syukur ke hadrat Ilahi dgn izinnya aku dpt lagi bernyawa.skang ni pun aku dah masuk 26.Alhamdulillahh. mulanya aku ingt aku dpt pegi kulim tu..bwk2 student2 pegi kursus kepimpinan kat sane.leh trus aku pegi umah pak ya aku kt sane.tp last minit bos tak bagi pegi..frust kejap la.tp tu la sape pun tak sangka rupenye aku dpt hadiah yg lain.mlm td kt masjid tmpt aku ni,Dato Hj. Abu Hassan Din Al-Hafiz dtg bg ceramah ttg ma'al hijrah..mmg aku excited sgt nk jumpr ulama' besar negara kita ni..pas ceramah kami solat isyak berjemaah.abis solat aku dpt gak salam tgn dato' tu..slalu tgk dlm tv je.kali ni live dpn mata.dan aku rase tu la antara hadiah yg plg bermakna utk aku selain ucapan2 dari membe aku dunia dan akhirat.thanks so much kt dorg sume n my family sbb wish kt aku..tu pun dan cukup dari bg hadiah...Alhamdulillah..so,umur dah meningkat..perangai pun kne la lg matured..aku nk cuba jadi lebih baik dari sblm2 ni.InsyaAllah..

2 comments:

  1. wan nangis aku dgr ko citer..nway happy belated besday

    ReplyDelete
  2. wei..jgn r nangis...nti aku pun turut serta dlm lari berganti2 menangis..hakhakhak

    ReplyDelete