Thursday, December 17, 2009

Hijrah

Salam 1431 Hijrah.
Salam Tahun Baru Islam.
Mudah2an aku,mak,abah,adik2 ngan akak aku,dan semua org diberkati oleh Allah sepanjang masa.
Mudah2an dgn dtgnye tahun baru Islam kali ini,aku dpt buat pe yg aku azamkan.
Mudah2an kwn2 aku sentiasa sukses dgn pe yg dorg buat.
Mudah2an kami semua dilindungi dari godaan dan hasutan syaitan(samada the true satan or syaitan bertopengkan manusia)..
Mudah2an dimurahkan lagi rezki aku dan family aku serta semua kwn2 aku dan juga semua umat Islam di bumi ni.
Mudah2an aku,family aku dan kwn2 aku dilindungi dari fitnah, kezaliman, umpat dan mencaci dari org lain ke atas kami. Atau juga aku yg mencaci org.Nauzubillah minzalik..
Mudah2an hubungan persahabatan aku ngan kwn2 aku(xkira la yg baik ngan aku ke atau yg tikam belakang ke atau sekadar kwn utk ,mendpt sesuatu ke..)sentiasa baik..
Mudah2an aku,family aku serta kwn2 aku xmudah gelabah dgn kata2 org lain..
Mudah2an Allah panjangkan umur kami..dan diberi kesihatan yang baik utk kami melakukan amal ibadah dn tugas2 kami atas dunia ni..amin.
InsyaAllah.
Pesanan utk semua dan diri aku skali :
Jom le same2 kite berhijrah dari yg kurang baik ke baik ataupun dari yg baik ke yg lebih baik..

No comments:

Post a Comment